Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Joost podpisuje umowę z dużą grupą reklamodawców

Internetowa platforma wideo, Joost, podpisała trzymiesięczny kontrakt reklamowy z grupą 31 wielkich koncernów, wśród których znalazły się m.in. Coca-Cola, Nike, General Motors, Procter & Gamble oraz Visa.

Nowa kampania Joosta będzie rozwijana głównie w Stanach Zjednoczonych i Europie. Wśród reklamodawców amerykańskich znajdą się jeszcze takie marki, jak: Electronic Arts, Kraft, Lionsgate, Microsoft, Nestlé Purina PetCare, a wśród europejskich: IBM, L'Oréal Paris i Nokia Nseries.

Jednostki reklamowe Joosta będą zawierały oprócz sponsoringu i brandingu ściąganych przez platformę programów, zarówno tła reklamowe, spoty wideo oraz widgety - malutkie, aktywne aplikacje, wyświetlające określoną treść.

Joost stworzył na potrzeby kampanii specjalny dodatek do swojej aplikacji wideo - Ad Bug. Dodatek pozwoli na wyświetlanie logo reklamodawcy w rogu ekranu, podobnie jak dzieje się to w przypadku znaku firmowego w ramówce tradycyjnej stacji telewizyjnej.

Więcej informacji o Joost:

Zobacz jak wygląda Joost - telewizja internetowa twórców Skype'a

źródło:http://www.clikz.com/

***

Autorem tekstu jest Konrad Szlendak