Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Jest już nowy szef europejskiego IAB

Europejski oddział Interactive Advertising Bureau zatrudni Guy Philipsona, dyrektora Vodafone ds. reklam na stanowisko szefa stowarzyszenia. Zastąpi on Danny'ego Meadows-Klue.

Dotychczasowy szef IAB, założyciel europejskiego oddziału IAB - Danny Meadows-Klue postanowił odejść ze stowarzyszenia, o czym wiadomo było od grudnia 2004 roku. Dotąd trwały poszukiwania jego następcy.

Okazał się nim Guy Philipson, dyrektor ds. reklamy Grupy Vodafone, firmy z branży telefonii komórkowej.

Danny Meadows-Klue przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję szefa europejskiego oddziału stowarzyszenia. Jak podaje Media Week, na swoim dotychczasowym stanowisku ma pozostać do lutego 2005 roku. Po odejściu z IAB zamierza poświęcić się prowadzeniu własnych projektów, m.in. spółki Digital Strategy Consulting.

Aktualizacja: 06 stycznia 2005 09:51

Sprostowanie:

dzięki uprzejmości pana Marka Rusieckiego, dyrektora ds. kontaktów zagranicznych z IAB Polska, możemy sprostować powyższą informację: GuyPhilipson jest nowym szefem nie europejskiego, lecz brytyjskiego oddziału IAB.

"Jako osoba odpowiedzialna za kontakty IAB Polska z IAB Europe pragnę sprostować informację:

Otóż Guy Philipson został zatrudniony na stanowisko szefa IAB UK, co nie jest jednoznaczne z szefowstwem IAB Europe. Wybory Prezesa IAB Europe dopiero się rozpoczęły (poszczególne kraje zgłaszają obecnie swoich kandydatów). Elekcja odbedzie się w najbliższym czasie, być może podczas najbliższego Strategy Council IAB Europe, które odbędzie sie w marcu.

Marek Rusiecki"

Za nieścisłość w treści wiadomości bardzo przepraszam - Magdalena Górak