Jarosław Śliżewski nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA

Jarosław Śliżewski zastąpił Marię Juszczyk na stanowisku członka rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce IAA jest jedyną w kraju organizacją zrzeszającą twórców reklam, reklamodawców i media. Do jego zadań należy m. in. promowanie pozytywnego stosunku polskiego społeczeństwa do reklamy, realizacja programów edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej, uczestnictwo w publicznych debatach i pracach legislacyjnych poświęconych sprawom rynku oraz reprezentowanie twórców reklam, reklamodawców i media w najważniejszych gremiach w Polsce. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA działa w ramach struktur międzynarodowych i posiadając bogatą sieć kontaktów na całym świecie upowszechnia światowe osiągnięcia i wzorce z dziedziny reklamy i marketingu oraz pośredniczy w wymianie doświadczeń pomiędzy poszczególnymi sektorami rynku w Polsce.

Jarosław Śliżewski nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA

Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpi na tym stanowisku Marię Juszczyk. Prezesem Stowarzyszenia jest Paweł Kowalewski, a Radę Nadzorczą oprócz Jarosława Śliżewskiego tworzą: Stanisław Diskau przewodniczący (D’advert) i Krzysztof Gmyrek (Business Consulting).

Jarosław Śliżewski od lat związany jest z Gazetą Wyborczą i Agorą. Na początku dziennikarz i redaktor, następnie menedżer. Jest jednym z założycieli portalu Gazeta.pl. W latach 2005 - 2006 zastępca redaktora naczelnego dziennika Nowy Dzień. Współautor najlepszego polskiego TV guide'u. W latach 2007-2008 internetyzował duże rosyjskie wydawnictwo książkowe Olma Media Group. Dziś jest dyrektorem wydawniczym serwisu internetowego Gazety Wyborczej. Z wykształcenia politolog i psycholog reklamy.

Źródło: Marketing News