Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ipla wprowadza nowy format reklamowy

Spółka Redefine udostępniła na platformie ipla nowy format reklamowy - overlay, który emitowany jest kontekstowo w trakcie odtwarzania filmu wideo. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej możliwości jest TPSA.

Format overlay wyświetlany jest przez zdefiniowany okres czasu, może być także zamknięty krzyżykiem przez użytkownika. Istotną kwestią jest także możliwość przypisania reklamy do wskazanych momentów w filmie, co umożliwia między innymi wykluczenie z emisji czasu czołówek czy końcówek seriali.

Pierwszą marką, którą można zobaczyć w ramach kampanii w ipla z wykorzystaniem overtlay jest Neostrada, obsługiwana przez MEC Interaction, interaktywne ramię domu mediowego Mediaedge:CIA. Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnej ofercie telewizji cyfrowej.

- "Format overlay jest interesujący ze względu na szczególne możliwości definiowania tego typu kampanii, które będziemy dalej rozwijać" - tłumaczy Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu Polsat Media.

Ipla wprowadza nowy format reklamowy

overlay

W aktualnej ofercie reklamowej ipla znaleźć można formaty: pre-roll, billboard, overlay, boks oraz możliwości sponsoringu wiadomości, plansz, kategorii czy materiału.

Czytaj też: Inwazja banerów gigantów