Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internet na topie

Z opracowania „Internet 2001 – europejskie kluczowe fakty” wynika, że w 2001 r. o blisko 45% wzrosła liczba Europejczyków korzystających z Internetu.

Z opracowania „Internet 2001 – europejskie kluczowe fakty” („Internet 2001 - European Key Facts”) wynika, że w 2001 r. o blisko 45% wzrosła liczba Europejczyków korzystających z Internetu (w odniesieniu do roku 2000). Raport powstał na podstawie danych zebranych w 20 krajach Europy – 15 państwach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii, Polsce, Czechach i na Węgrzech. Przygotowali go przedstawiciele największych europejskich dostawców usług internetowych oraz koncern RTL Group.

Z raportu wynika, że obecnie w Europie z Internetu korzysta blisko 100 mln osób. Jeśli chodzi o liczbę internautów, to prym wiodą Niemcy – 46% obywateli tego kraju (pomiędzy 14 a 69 rokiem życia) surfuje po sieci. Daje to liczbę 24 mln użytkowników Internetu. Z raportu wynika również, iż Niemcy spędzają online najwięcej czasu – ok. 55 minut dziennie (podobnie jest w Hiszpanii). Internet najbardziej rozpowszechniony jest w krajach skandynawskich – w Szwecji oraz Norwegii korzysta z sieci blisko 60% mieszkańców, zaś w Finlandii - 56%.