Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internet Standard uruchamia blogi: Antidotum i Salonik

Krytycy powiedzą, że poddaliśmy się modzie na blogi. Prawda jest zaś taka, że tego, co mamy w blogach, nie byliśmy w stanie opublikować w innej formie.

Nasz pierwszy blog to Salonik, który funkcjonuje już od listopada. Publikujemy w nim wszystko to, co do oficjalnej linii serwisu Internet Standard nie pasuje, bo ma zbyt lekki lub osobisty charakter. Salonik to wieści z internetu podane na luzie. Raczej nieoficjalne, bywa, że na granicy plotki.

Antidotum ma charakter bloga eksperckiego, do którego zaprosiliśmy "trzech tenorów": Leszka Olszańskiego, Marka Ścibiora i Krzysztofa Urbanowicza. Swój wkład merytoryczny ma też redakcja Internet Standard. W Antidotum, który uruchomiliśmy dwa dni temu piszemy przede wszystkim o strategiach tradycyjnych wydawców wobec narastającej popularności internetu i zjawisku konwergencji mediów. Tematyka Antidotum obejmuje również dziennikarstwo internetowe i zmiany sposobów konsumpcji mediów.

Internet Standard uruchamia blogi: Antidotum i Salonik

Autorzy Antidotum omawiają projekt. Od lewej: Marek Ścibior - Polityka, Leszek Olszański - Gazeta.pl oraz Krzysztof Urbanowicz - Mediapolis

Leszek Olszański w latach 2000-2005 był dziennikarzem krakowskiego wydania Gazety Wyborczej i współpracownikiem Gazety Komputer, a poźniej redaktorem internetowych stron krakowskiej GW. Obecnie jest redaktorem działu gospodarczego portalu Gazeta.pl. Autor wydanej przez Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne książki "Dziennikarstwo internetowe", pierwszego w Polsce podręcznika poświęconego prowadzeniu serwisów informacyjnych online.

Marek Ścibior pracuje w tygodniku Polityka od 2000 roku, aktualnie jako szef redakcji internetowej. W międzyczasie przez dwa lata prowadził w radiu PiN 102FM codzienny felieton - "radiowy blog" o internecie i cyberkulturze. Interesująca w kontekście tego autora może wydac się jego deklaracja, że to radio jest jego ulubionym medium.

Krzysztof Urbanowicz to prezes Mediapolis, dyrektor 5W Mignon-Media na Europę Wschodnią, odpowiedzialny za wiele projektów gazet lokalnych. W blogosferze znany wszsytkim jako autor bloga Media Cafe - o mediach, dziennikarstwie, internecie i Web 2.0. Wcześniej dziennikarz Le Figaro, Le Quotidien de Paris, korespondent La Croix, Info-Matin, Le Parisien, Radio France Internationale, zastępca redaktora naczelnego Super Expressu.

Salonik

Antidotum