Internet Group wprowadza pakiety Contact Center

Internet Group integruje ofertę swoich spółek zależnych. Pierwszym etapem procesu jest połączenie usług call center z marketingowymi w pakietach Contact Center.

Jak informuje IGroup, integracja usług pozwoli połączyć działania wizerunkowe i sprzedażowe w internecie w celu gromadzenia informacji o potencjalnych klientach, a następnie zastosować tę wiedzę w pracy sprzedażowej call center.

Dla kontrahentów ta integracja oznacza jedną, spójną strategię, jedno kompleksowe rozwiązanie i niższe koszty reklamy, marketingu i sprzedaży. Dzięki włączeniu w działania operacyjne Internet Group, tradycyjna oferta call center zyskała szerokie wsparcie marketingowe z wykorzystaniem nowych mediów i niestandardowych nośników reklamy - czytamy w komunikacie spółki.

Pierwsze pakiety usług integrujące ofertę Grupy, Call Center Poland wprowadza jesienią br. np. "pakiet połączenia usług call center z gromadzeniem danych i informacji o potencjalnych klientach za pośrednictwem reklamy afiliacyjnej. Wyświetlane na sprecyzowanych przez klienta stronach www reklamy generują pierwszy kontakt z klientem docelowym, gromadzą dane klienta i informacje o jego preferencjach i zachowaniach w sieci. Dane te trafiają następnie do call center, które realizuje sprzedaż" - informuje Internet Group.

"Pozwala to na zbudowanie dokładnej unikalnej bazy danych" - podkreśla Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR Internet Group.

Platforma call center spółki giełdowej Internet Group składa się z 3 spółek, w tym największej w Polsce Call Center Poland. W pierwszym półroczu przychody platformy przekroczyły 34 mln zł. Przychody samej Call Center Poland wzrosły w ubiegłym półroczu o 23% (r/r). Dynamika wzrostu CCP jest prawie dwukrotnie wyższa od dynamiki polskiego rynku usług call center, która, wg Datamonitor wynosi 14%.