Internet 2K7. Gorączka złota - podsumowanie pierwszego dnia konferencji

Pierwszy dzień konferencji Internet Standard przyniósł kilka bardzo ciekawych wystąpień. Rozpoczął Tomasz Jażdżyński z interesującą analizą polskich i amerykańskich spółek giełdowych. Następnie Maciej Bronikowski i Michał Klar opowiadali o wyzwaniach zagranicznych dla polskich firm i biznesach Grupy Allegro za naszą wschodnią i pozszsłudniową granicą.

Z zainteresowaniem i rozbawieniem publiczność słuchała wystąpienia Rafała Agnieszczaka współwłaściciela serwisu Fotka.pl, który mówił o tym czy da się zrobić biznes Web 2.0 bez milionów dolarów. W znacznie poważniejszy ton uderzył Michał Celiński z CR Media Consulting, który powiedział, że trzeba ostudzić entuzjazm dotyczący polskiego rynku e-reklamy. Ciekawe analizy przedstawił Marcin Pery z Gemiusa. O Pay-Per Call opowiadali przedstawiciele Netsprint, prezes Artur Banach i Tomasz Musiał, business development manager. O kluczowej, a w Polsce trochę niedocenianej kwestii, czyli użyteczności, mówił Tomasz Karwatka, z JanMedia Interactive. Dzień zakończyło wystąpienie Jarosława Sobolewskiego, dyrektora IAB i dyskusja panelowa. Potem słuchacze mogli się odprężyć przy winie i wybornych serach. Już jutro kolejne relacje na żywo oraz wywiady z prelegentami.