Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internauci zapłacą za wideo w sieci

Czyżby rynek płatnego wideo miał okazać się bardziej lukratywnym sposobem zarabiania, niż reklama umieszczona w darmowych treściach wideo?

Płatne treści wideo zyskują na popularności. W perspektywie najbliższych lat rynek globalny wzrastać ma o 39 proc. rocznie - wg Strategy Analytics. Wygląda na to, że internauci coraz częściej traktują płacenie za wideo online w tych samych kategoriach, co kupowanie muzyki w sieci.

Najnowszy raport Strategy Analytics przewiduje, że jeszcze w tym roku konsumenci wydadzą na świecie 3,8 mld dol za oglądanie płatnego wideo w sieci.

Oznacza to, że ta forma zarabiania przyniesie więcej pieniędzy, niż wideo które można obejrzeć w sieci za darmo, a które utrzymuje się z reklamy. Wydatki reklamowe na tę drugą formę mają wynieść 3,5 mln dol.

Wg analityków ze Strategu Analitycs, motorem dla tego trendu jest kryzys. "Ekonomiczne spowolnienie oraz zmniejszające się budżety reklamodawców zwiększyły w ciągu sotatnich 6. miesięcy zainteresowanie treściami płatnymi" - powiedział Martin Olausson, Strategy Analytics director of digital media research.

Źródło: adweek.com