Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internauci reklamy mają w nosie

Tak właśnie można podsumować wyniki badań Ponemon Institute, Revenue Science oraz Chapell & Associates. Firmy te sprawdzały, na ile reklamy są dopasowane do internautów. I jak bardzo ucieszyliby się oni, gdyby reklamy w internecie były prawnie zakazane...

Reklamy w internecie irytują wielu. Tym bardziej, im mniej są dopasowane do rzeczywistych zainteresowań użytkowników sieci. Specjaliści od reklamy internetowej doskonalą więc systemy optymalizujące kampanie w internecie. Dzięki nim internauci widzą reklamy, które z dużym prawdopodobieństwem mogą ich zainteresować.

Mimo tych wysiłków aż 76,4% przebadanych internautów uważa, że oglądane banery w ogóle ich nie interesują, a 55,5% jest zdania, że reklamy w internecie nigdy nie utrafiły w ich zainteresowania czy potrzeby.

Być może niski stopień dopasowania reklam jest przyczyną innego zaskakującego wyniku. 44% użytkowników uważa, że reklamy internetowe powinny być prawnie zakazane lub ich ilość znacznie ograniczona. 21% badanych nie miało w tej kwestii zdania a jedynie 35% uznało taki pomysł za niesłuszny.

Internauci reklamy mają w nosie

Badania przeprowadzono we wrześniu 2004 roku na grupie 1071 amerykańskich internautów.