Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internauci boją się, ale ufają

Zdecydowana większość amerykańskich internautów martwi się o swoje dane osobowe krążące po Sieci.

Jednak niemal co trzeci z nich bez wahania gotów jest udostępnić numer swojej karty płatniczej na każde żądanie.

Z badań Andersen Consulting i Vanderbilt University wynika, że użytkownicy Internetu zachowują się niezrozumiale. Aż 95 procent ankietowanych Amerykanów wyraża poważne obawy o należytą ochronę swojej prywatności w Internecie. Tymczasem 28 procent z nich podałoby numer karty kredytowej bez zastanowienia na każde żądanie, a 62 procent zrobiłoby to w „odpowiednich sytuacjach”.

Mają jednak opory przed podaniem danych związanych z ubezpieczeniami (np. numer polisy czy przebyte choroby). Internauci chętnie udzielają informacji o częstotliwości korzystania z Sieci czy odwiedzanych przez siebie stronach, nie chcą natomiast ujawniać listy zrobionych zakupów czy nazw programów, z których korzystają.

Jeśli wziąć pod uwagę, że numer karty kredytowej nie stanowi dla internautów większej wartości, zdumiewa to, że 62 procent z nich w żadnym wypadku nie udzieliłoby informacji o swojej sytuacji finansowej.