Interia.pl powiększa dział handlowy o byłych pracowników Bankier.pl
-
- Artur Małek,
- 03.04.2009, godz. 15:48
Od kwietnia br. pion E-commerce - część działu handlowego INTERIA.PL - powiększył się o dwie nowe osoby. Stanowisko kierownika sprzedaży projektów finansowych objęła Natalia Zimowska, jej zastępcą została Martyna Biernacka. Oba stanowiska są nowe w strukturze firmy, zostały utworzone w celu wzmocnienie zespołu w obszarze sprzedaży produktów finansowych.
Natalia Zimowska od sierpnia 2004 roku związana była z wortalem finansowym Bankier.pl, gdzie zaczynała jako doradca klienta ds. kredytów hipotecznych, by - po kolejnych awansach - w 2006 roku zostać dyrektorem sprzedaży produktów finansowych.
Martyna Biernacka również związana była z wortalem finansowym Bankier.pl, początkowo jako project manager w dziale E-commerce, a od października 2007 zastępcą dyrektora sprzedaży produktów finansowych.
"Liczę, że doświadczenie obu pań wzmocni nasze dotychczasowe działania w zakresie sprzedaży produktów finansowych. Stanowi ona bowiem istotny obszar naszej działalności, w której pragniemy uzyskać jeszcze lepsze efekty. Utworzenie nowych stanowisk w oddziale warszawskim firmy dodatkowo ułatwi systematyczny kontakt z Klientami" - mówi Łukasz Regulski, Dyrektor E-commerce w INTERIA.PL.
W ostatnim czasie na serwisie finansowym Bankier.pl nastąpiło wiele zmian personalnych. Rezygnację z pełnionej funkcji członka zarządu Bankier.pl złożyła Gracjana Dykier, która w maju br. roku odejdzie ze spółki. W styczniu rezygnację złożył inny członek zarządu, Maciej Klepacki
Z początkiem kwietnia br. Maciej Klepacki objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu i Relacji Inwestorskich w ATM S.A.
Maciej Klepacki będzie odpowiedzialny w ATM S.A. za komunikację marketingową, działania z zakresu public relations oraz koordynację procesu przekazywania inwestorom informacji na temat strategii, zamierzeń oraz bieżącej działalności spółki i jej grupy kapitałowej.
"Jestem przekonany, że moje dotychczasowe doświadczenie pozwoli mi skuteczne realizować działania mające na celu budowę pozytywnego wizerunku ATM S.A. oraz systematyczne podnoszenie
wartości rynkowej spółki" - powiedział M. Klepacki, który przez ostatnie 2,5 roku pracował w Bankier.pl S.A., gdzie jako dyrektor ds. marketingu i PR, a później członek zarządu również odpowiadał za pion marketingu i relacji inwestorskich.