Interia: absurdy polskiej motoryzacji w Poboczem.pl

Kunszt niedzielnych kierowców, piękno dziurawych dróg, czy "agrotuningowe" pojedynki - to przykłady tematów, które znaleźć można w serwisie Poboczem.pl - odświeżonym projekcie Interii promowanym hasłem "jedziemy na luzie". To pierwszy serwis Spółki, który powstał w oparciu o nową platformę technologiczną,

Można "pojechać" każdemu. Najlepiej poboczem... - artykułem o takim tytule wita nashttp://Poboczem.pl - serwis z portfela Interii, który w niekonwencjonalny sposób ukazywać ma "paranoję" drogowej rzeczywistości i który jest pierwszym projektem Spółki zrealizowanym w oparciu o nową platformę technologiczną.

Na Poboczem.pl znajdą się materiały redakcyjne oraz treści stworzone przez internautów (artykuły, zdjęcia, filmy), które przedstawiać będą zagadnienia motoryzacyjne z humorem, lekkim przymrużeniem oka oraz trafnym komentarzem. Służyć temu mają rozbudowane narzędzia społecznościowe dzięki którym możliwa będzie wymiana poglądów oraz doświadczeń na wiele tematów: od nieuczciwych sprzedawców i nieudolnych policjantów po urzędników wydziału komunikacji czy ocenę najbardziej kreatywnego tuningu (dział "AgroTunig"). Twórcy serwisu obiecują też liczne konkursy i plebiscyty.

Interia: absurdy polskiej motoryzacji w Poboczem.pl

Poboczem.pl

Serwis Poboczem.pl jest pierwszym projektem Interii zrealizowanym w oparciu o nową platformę technologiczną. Zakończyliśmy właśnie pierwszą fazę ogromnego projektu strukturalnego, który pozwoli nam teraz na szybkie i efektywne wdrażanie nowych serwisów. Tworzenie wyspecjalizowanych wortali tematycznych jest naturalną odpowiedzią na potrzeby użytkowników i tendencję, którą coraz wyraźniej widać na rynku. Poboczem.pl jest pierwszym owocem podjętej i konsekwentnie realizowanej strategii. Kolejne pojawią się wciągu najbliższych miesięcy - powiedział Artur Potocki, wiceprezes zarządu Spółki.

Według lipcowych wyników Megapanel/PBI Gemius serwisy motoryzacyjne Interii odwiedziło 1,94 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali ponad 41 mln odsłon, co dało im trzecie miejsce w kategorii Motoryzacja (po Allegro i otoMoto - 3,83 mln oraz Grupie Onet - 2,4 mln internautów). Nie bez znaczenia w osiągnięciu tego wyniku jest synergia w Grupie Bauer i współpraca z dwoma tytułami motoryzacyjnymi Wydawnictwa ("Auto Moto" i "Motor").

Źródło: Interia