IDMnet zmienia adserwer na system BBelements

Od listopada 2008 roku IDMnet zmienia dotychczasowy adserwer na system BBelements.

Zgodnie ze swym hasłem reklamowym "Internet się zmienia, my też" IDMnet zmienia adserwer na nowe narzędzie zarządzania reklamą internetową umożliwiające sprawną i efektywną obsługę kampanii reklamowych.

System BBelements Ad Server rozszerza możliwości IDMnet między innymi w zakresie pomiaru statystyk (w tym statystyk akcji) oraz analizy skuteczności realizowanych kampanii. Poprawione są również funkcje targetowania kampanii (w szczególności targetowania na słowa kluczowe, wg kontekstu tj. treści stron oraz według zewnętrznych profili użytkowników), a także monitorowania przebiegu kampanii i automatyzacji tego procesu. System BBelements Ad Server to dodatkowo krótszy czas reakcji, dzięki temu, że wprowadzane zmiany pojawiają się w systemie w czasie rzeczywistym.

Michał Hejka, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju IDMnet podkreśla, że BBelements Ad Server znacząco poprawi działalność IDMnet w zakresie client service.

Szybszy czas reakcji, dostęp do bardziej szczegółowych statystyk oraz większe możliwości targetowania, jak również elastyczność systemu oraz możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb to podstawowe cechy, dzięki którym możliwy będzie rozwój oraz wprowadzenie nie tylko innowacyjnych, lecz również bardziej efektywnych rozwiązań produktowych - mówi Michał Hejka.

Większe możliwości pomiaru skuteczności, przekładające się na większą efektywność realizowanych działań oraz minimalizacja kosztów dotarcia to cechy szczególnie istotne w kontekście aktualnej i prognozowanej na przyszły rok sytuacji na rynku reklamy - dodaje Dyrektor ds. Badań i Rozwoju IDMnet.

Wg sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius sieć reklamowa IDMnet zajmuje czwarte miejsce pod względem ilości użytkowników (9 672 597 real users) oraz zasięgu biur reklamy (63,51%).

Źródło: http://www.idmnet.pl