Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IDMnet z siecią dla kobiet

IDMnet uruchamia kobiecą sieć reklamową - 4clover.

Sieć działać będzie w ramach IDMnet, dla nowej marki stworzono jednak logo i identyfikację wizualną - podał Press

Do obsługi sieci zostal powołany dedykowany zespół. Nadzór nad 4clover pełnić będą Michał Hejka (dyrektor działu badań i rozwoju IDMnet) i Anna Kaczmarska (dyrektor zarządzająca IDMnet).

Skupione w ramach sieci witryny podzielone mają być na pakiety według tematyk: dzieci, zdrowie, dom, rodzina czy uroda.

4clover ma już konkurenta na rynku. W listopadzie zeszłego roku oficjalnie ruszyła stworzona przez Agorę sieć Glossy Media. W skład sieci wchodzą m.in. niektóre serwisy Agory, o2.pl oraz porównywarki cen.

AKTUALIZACJA:

Pojawiły się nowe informacje o sieci 4clover, którymi uzupełniam tekst. Po pierwsze, sprostowanie: Michał Hejka nie jest zarządzającym siecią. Pani Anna Kaczmarska jak najbardziej tak.

Jak npisała mi Anna Anisimowicz, specjalistka ds. marketnigu w IDMnet - "4clover zgromadziła naszych największych wydawców, którzy są w czołówce serwisów zdrowotnych, parentingowych, ogólnie rzecz ujmując - kobiecych. Zbudowaliśmy sieć w oparciu o witryny IDMnet oraz nowe, które pozyskaliśmy do projektu. Dobraliśmy witryny o wysokim wskaźniku dopasowania do kobiet."

Więcej informacji ma zostać ujawnione na konferencji, która odbędzie się w przyszłą środę.

Aktualizacja: 20 sierpnia 2009 08:08

Dodałem małe sprostowanie.