IDM Woodstock w Internecie

Dom Maklerski Wood & Company uruchomił usługi maklerskie dla klientów indywidualnych, w całości oparte na Internecie, telefonie czy WAP i call center.

Jego pełna nazwa to Internetowy Dom Maklerski WoodStock (a adres www.woodstock.pl). „Do końca roku planujemy osiągnąć 4 tysiące rachunków, w tym 2 tysiące internetowych. W przyszłym roku chcemy obsługiwać 15 tysięcy rachunków” – twierdzi Beata Pałka, prezes zarządu W&C.

Polska jest pierwszym krajem, w którym Wood & Company, specjalizujący się dotąd w obsłudze klientów instytucjonalnych, kieruje ofertę do inwestorów indywidualnych.

I nie przypadkiem. „Wśród graczy giełdowych w Polsce 44 procent to inwestorzy indywidualni, wobec 20 procent na Węgrzech i 10 procent w Czechach. Stąd nasza decyzja o wejściu najpierw do Polski. Dodatkowo nasi rodacy nie boją się nowinek technicznych” – tłumaczyła Beata Pałka. Na razie inwestorzy mogą składać zlecenia na zakup i sprzedaż akcji. W ciągu dwóch tygodni oferta zwiększy się o kontrakty terminowe i jednostki uczestnictwa funduszy powierniczych.

Klienci otrzymają w ofercie trzy pakiety – Partner, Partner Plus i Super Partner (różnić się będą wymaganą ilością środków na koncie oraz obrotami). Wood @ Company wspólnie z LG Petro Bankiem zaproponuje też inwestorom kredyty na zakup papierów na GPW. Opłata za prowadzenie rachunku wyniesie 30 złotych rocznie, ale dzięki przewidywanym promocjom może być dużo niższa.

W serwisie, WoodStock, oprócz możliwości składania zleceń znajdują się raporty analityczne, analizy techniczne oraz komunikaty ze spółek wysyłane systemem emitent.