IDG wzmacnia IAB Polska

Do grona członków organizacji Interactive Advertising Bureau dołącza International Data Group Poland – wydawca serwisu Internet Standard oraz popularnych magazynów branży informatycznej – m.in. Computerworld i Networld.

"IAB na świecie odgrywa ważną rolę w promowaniu standardów dotyczących rozwiązań marketingowych w internecie. – mówi Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w IDG - Cieszymy się, że organizacja ta działa ostatnio coraz bardziej dynamicznie".

Faktycznie od października ub. r. po okresie "uśpienia" IAB Polska ponownie zaktywizowała działalność. Wybrano nowe władze organizacji, powstało również Biuro Reklamy IAB. Będzie on pełnić funkcje audytora i swego rodzaju regulatora rynku internetowego w obszarze reklamy online. Członkami biura są przedstawiciele największych polskich portali oraz sieci reklamowych. W jego składzie dotychczas znaleźli się: Jacek Makowski (Onet.pl), Jacek Tryzno (Wirtualna Polska), Jacek Pasławski (Interia.pl), Robert Hałacz (Gazeta.pl), Marek Rusiecki (Ad.net), Artur Dziubiński (ARBOmedia), Adam Dyba (IDMnet) oraz Michał Brański (O2.pl). Pierwsze posiedzenie biura zaplanowane jest na 17 lutego br.

Czytaj także:

Rozmowa z Dominikiem Kaznowskim, wiceprezesem IAB Polska:

http://www.internetstandard.pl/news/63427.html