IAB zyskuje trzech nowych członków

IAB Polska zyskało właśnie trzech nowych członków nadzwyczajnych - Magnetic Point, EDISONDA oraz Freakstudio. Aktualnie w ramach IAB działa 159 firm członkowskich, a od początki bieżącego roku do Związku przystąpiło już 11 nowych firm.

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. IAB reprezentuje ich interesy promując Internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

Pierwsza z firm, które dołączyły do IAB to Magnetic Point, łączący kompetencje agencji interaktywnej oraz internet software house. EDISONDA to studio badawczo-projektowe wyspecjalizowane w zakresie usability i user experience. Z kolei Freakstudio jest agencją marketingu interaktywnego specjalizującą się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie.