Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IAB UK: Reklama online wyprzedziła prasową

W 2006 r. wydatki na online stanowiły 11,4% pieniędzy przeznaczonych na reklamę w Wielkiej Brytanii i wyniosły 2 mld GBP. Tym samym po raz pierwszy internet przegonił prasę, na którą wydano 1,9 mld GBP czyli 10,9% pieniędzy przeznaczonych na reklamę, informują Interactive Advertising Bureau UK oraz PricewaterhouseCoopers.

W drugim półroczu 2006 r. online miał 12,4% udziału, to najwięcej w historii rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii.

Wielka Brytania jest krajem, w którym udział reklamy internetowej w rynku jest największy na świecie. Średnio wynosi on według ZenithOptimedia 5,8%. Jak podaje CR Media w Polsce online będzie miał w tym roku 4,9% udziału w rynku reklamy.

Wzrost wydatków na reklamę graficzna wyniósł w Wielkiej brytanii 35%, w 2006 r. poświęcono na te formy reklamowe 453,7 mln GBP. Największy udział w rynku - 57,8% - ma reklama w wyszukiwarkach na którą wydano 1,2 mld GBP, o 52% więcej niż rok wcześniej. Ogłoszenia drobne zanotowały 45% wzrost, i miały w zeszłym roku 18,8% udziału w rynku reklamy online, co przekłada się na kwotę 379 mln GBP.