Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IAB Polska: zmiany

Ze stanowiska członka zarządu IAB Polska zrezygnował Gwidon Humeniuk z Ad.Net S.A., jego miejsce zajął Marcin Dobrzyniecki z portalu Interia.pl. Do związku dołączyli także nowi członkowie oraz powołano grupy robocze.

Do Związku, w ramach członków nadzwyczajnych, dołączyli: Bluerank, Mindshare Polska oraz Bankier.pl, tym samym liczba członków Związku wynosi 28.

W ramach posiedzenia nadzwyczajnego powołano grupy robocze: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia, e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy), społeczności internetowe. Grupy mają rozpocząć działanie w ciągu najbliższych dni.

IAB Polska: zmiany

Marcin Dobrzyniecki

Ze stanowiska członka zarządu Związku zrezygnował Gwidon Humeniuk (Ad.Net S.A.), ne jego miejsce został powołany Marcin Dobrzyniecki, zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego,Interia.pl. Będzie odpowiadał za badania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.

Związek zmienił również swoją oficjalną nazwę, w której zamieniono człon "internet" na "interactive". Pełna nazwa brzmi: "Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska."

Patrz także: IAB Polska ma nowych członków

Korekta

IAB Polska ma 28, a nie jak wcześniej napisaliśmy 29 członków.