IAB Polska: zmiany

Ze stanowiska członka zarządu IAB Polska zrezygnował Gwidon Humeniuk z Ad.Net S.A., jego miejsce zajął Marcin Dobrzyniecki z portalu Interia.pl. Do związku dołączyli także nowi członkowie oraz powołano grupy robocze.

Do Związku, w ramach członków nadzwyczajnych, dołączyli: Bluerank, Mindshare Polska oraz Bankier.pl, tym samym liczba członków Związku wynosi 28.

W ramach posiedzenia nadzwyczajnego powołano grupy robocze: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia, e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy), społeczności internetowe. Grupy mają rozpocząć działanie w ciągu najbliższych dni.

IAB Polska: zmiany

Marcin Dobrzyniecki

Ze stanowiska członka zarządu Związku zrezygnował Gwidon Humeniuk (Ad.Net S.A.), ne jego miejsce został powołany Marcin Dobrzyniecki, zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego,Interia.pl. Będzie odpowiadał za badania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.

Związek zmienił również swoją oficjalną nazwę, w której zamieniono człon "internet" na "interactive". Pełna nazwa brzmi: "Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska."

Patrz także: IAB Polska ma nowych członków

Korekta

IAB Polska ma 28, a nie jak wcześniej napisaliśmy 29 członków.