Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IAB Polska ma nowych członków

Do Interactive Advertising Bureau Polska dołączyło 12 nowych członków, m.in. Netsprint.pl, Media Regionalne, Panorama Firm oraz agencja interaktywna Digital One.

Pozostali nowi członkowie to: Performance Media Sp. z o.o., Zed Digital, Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o., MEC Interaction w Mediaedge:cia Sp. z o.o., Trader.com Polska Sp. z o.o., Cube Group Sp. z o. o., Kompan.pl/eo Networks ASP Sp. z o.o., DirectTraffic.

- Działania IAB znajdują uznanie w Polsce, więc nasze grono szybko rośnie. To bardzo optymistyczne, bo istnieje wreszcie realna szansa zbudowania organizacji, która stanie się silną reprezentacją branży interaktywnej w Polsce - cieszy się Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

IAB Polska działa od 2000 r. 15 maja tego roku IAB zostało przekształcone ze stowarzyszenia w związek pracodawców branży internetowej. Jednym z ważniejszych zadań związku jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu.

Patrz także:

Prezydent IAB Europe: Nadszedł czas na przełom

Dyrektor IAB: Marzę, by IAB stało się organizacją powszechną