Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IAB: Internet też medium

Zapowiadana jeszcze w październiku 2003 r. kampania Interactive Advertising Bureau pod hasłem "Internet też medium" ruszyła pełną parą.

- Jednogłośnie mówimy, że Internet jest takim samym medium jak prasa, radio czy telewizja. Jest też jedynym medium, gwarantującym równocześnie niski koszt dotarcia, efektywność przekazu i pełną mierzalność przy wysokim zasięgu i atrakcyjnej, dobrze zdefiniowanej grupie docelowej - powiedział Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresemhttp://www.tezmedium.pl .

IAB przewiduje kilka etapów kampanii i rozbudowę serwisu oraz udostępnianie kolejnych analiz rynku. Aktualnie, dostępny jest raport "Internet i mobile 2003". O planach kampanii "Internet też medium" i innych planach IAB informowaliśmy wcześniej.