Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

IAB: 5,2 mld USD na reklamę online w III kwartale

Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz PricewaterhouseCoopers ogłosiły wczoraj raport nt. przychodów z reklamy internetowej w III kwartale 2007 r. w USA. 5,2 mld USD przychodów, jakie uzyskano w ostatnim kwartale to o ponad 4 mld USD więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Wszystkie trzy kwartały 2007 r. notowały historyczne wzrosty. Wydatki na reklamę online w I kwartale wyniosły 4,9 mld USD, w II- 5,1 mld USD oraz w III- 5,2 mld USD. W sumie wartość reklam internetowych w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. wyniosła 15,2 mld USD. Jest to niemal 26% wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

- Zarówno duzi, jak i mali reklamodawcy muszą zaakceptować media cyfrowe jako istotny punkt podparcia ich strategii marketingowej- uważa Randall Rothenberg, prezes IAB.

IAB: 5,2 mld USD na reklamę online w III kwartale

Kwartalne przychody z reklamy internetowej w latach 1998-2006, źródło: IAB

Raport IAB i PrcicewaterhauseCoopers przygotowywany jest w oparciu o dane od firm sprzedających reklamy internetowe. Raporty IAB uważana są za jedne z najbardziej miarodajnych, ponieważ opierają się na konkretnych wynikach finansowych, a nie na szacunkowych obliczeniach.