Hypermedia: wideoblog w kampanii brandingowej Pantene

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) przygotowała dla marki Pantene (Procter&Gamble) wideoblog poświęcony pielęgnacji włosów. Bohaterką bloga oraz ambasadorką akcji została Natasza Urbańska.

Celem kampanii przygotowanej przez agencję komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (ISOBAR Polska) dla Procter&Gamble jest budowanie świadomości marki Pantene oraz zachęcenie internautów do udziału w konkursie "Mocniejsze włosy w 10 dni". Jednym z elementów kampanii jest wideoblog, którego bohaterką jest Natasza Urbańska.

Jest to pierwsza w Polsce kampania środków do pielęgnacji włosów, wykorzystująca wizerunek celebrites za pomocą videobloga. Natasza Urbańska jest pokazana w nim zarówno przy pracy, jak i w swoim domowym otoczeniu, dzięki czemu widzowie mają możliwość poznania jej bliżej - mówi Krzysztof Szymczak, account manager w agencji Hypermedia.

Hypermedia: wideoblog w kampanii brandingowej Pantene
Za pomocą wideobloga śledzić można życie i pracę Nataszy, która pokazuje w jaki sposób, krok po kroku wygląda jej dzień pełen wyzwań oraz jak bardzo istotna jest odpowiednia pielęgnacja włosów. Internauta dowie się jak należycie dbać o włosy oraz jakie korzystne efekty uzyskać można dzięki używaniu kosmetyków Pantene Pro-V.

Obok stworzenia wideobloga, Hypermedia jako autor koncepcji serwisu, odpowiedzialna była również za architekturę informacji, koncepcję graficzną oraz wdrożenie serwisu.

Źródło: Hypermiedia