Hypermedia: wideoblog w kampanii brandingowej Pantene
-
- Bożena Jaskowska,
- 28.08.2009, godz. 08:11
Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) przygotowała dla marki Pantene (Procter&Gamble) wideoblog poświęcony pielęgnacji włosów. Bohaterką bloga oraz ambasadorką akcji została Natasza Urbańska.
Celem kampanii przygotowanej przez agencję komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (ISOBAR Polska) dla Procter&Gamble jest budowanie świadomości marki Pantene oraz zachęcenie internautów do udziału w konkursie "Mocniejsze włosy w 10 dni". Jednym z elementów kampanii jest wideoblog, którego bohaterką jest Natasza Urbańska.
Jest to pierwsza w Polsce kampania środków do pielęgnacji włosów, wykorzystująca wizerunek celebrites za pomocą videobloga. Natasza Urbańska jest pokazana w nim zarówno przy pracy, jak i w swoim domowym otoczeniu, dzięki czemu widzowie mają możliwość poznania jej bliżej - mówi Krzysztof Szymczak, account manager w agencji Hypermedia.

Obok stworzenia wideobloga, Hypermedia jako autor koncepcji serwisu, odpowiedzialna była również za architekturę informacji, koncepcję graficzną oraz wdrożenie serwisu.
Źródło: Hypermiedia