Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Hypermedia dla ipla

"Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmy obszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniu świadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z nią związanych" - mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR w firmie Redefine, do której należy odtwarzacz ipla. Promocją aplikacji w sieci zajmie się agencja interaktywna Hypermedia (Isobar).

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "do zobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem. - "Internauta już z poziomu kreacji ma możliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformę ipla" - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia. "Do tych form należą m. in. video Cube, czy doubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streaming video" - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanie uwzględniono takie portale jak:

Onet.pl, Nasza-Klasa.pl, Pudelek.pl, Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy), ARBOmedia.

Działania reklamowe w Internecie potrwają do połowy stycznia 2009 roku.

Więcej o ipla:

Ipla pokaże kulisy "Jak Oni Śpiewają"

Ipla: kontynuacja zakulisowych transmisji on-line