Hoopla.pl opublikowała prospekt emisyjny

Hoopla.pl, sklep internetowy z elektroniką użytkową, chce pozyskać z giełdy ponad 10 mln zł. Cena jednej akcji przewidziana jest na 11-13 zł. Oferującym papiery jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.

W ofercie publicznej nowi inwestorzy będą mogli kupić zarówno akcje nowej emisji serii B (1 mln sztuk), jak i akcje serii A sprzedawane przez dotychczasowego największego inwestora- fundusz MCI Management S.A. (również 1 mln sztuk). Fundusz zachowa jednak pakiet kontrolny akcji.

W Transzy Dużych Inwestorów zaoferowane zostanie 1,5 mln akcji (w tym 500 tys. serii B oraz 1 mln akcji sprzedawanych serii A). Inwestorzy indywidualni będą mogli objąć 500 tys. sztuk akcji serii B. Decyzja o ostatecznej liczbie walorów sprzedawanych przez MCI Management S.A. oraz ostatecznej cenie akcji zostanie podjęta po zakończeniu procesu budowy księgi popytu.

Hoopla.pl zamierza przeznaczyć pozyskane z giełdy środki przede wszystkim na fuzje i inwestycje w istniejące przedsiębiorstwa (ponad 7 mln zł) oraz na wdrożenie nowych systemów informatycznych (2,5 mln zł). Planuje także zainwestować w nową siedzibę firmy na obrzeżach Warszawy (1 mln zł) oraz kampanię promocyjną sklepu (1 mln zł).

- Zamierzamy przez następne 3 lata zwiększać sprzedaż o 50 proc. do 100 proc. rocznie. Chcemy to osiągnąć dzięki stałemu poszerzaniu oferty- mówi prezes firmy Przemysław Szydłowski. - Drogą do celu będzie też wdrożenie strategii fuzji i inwestycji w już istniejące podmioty. Zamierzamy utworzyć w firmie specjalną komórkę, która nieustannie będzie szukała najlepszych podmiotów do akwizycji. Na razie Hoopla.pl prowadzi niewiążące negocjacje z kilkoma spółkami- dodaje Szydłowski. - Pierwsze efekty powinny pojawić się w przyszłym roku.

http://relacjeinwestorskie.hoopla.pl/