Hanter.pl - dostrzegamy męskie potrzeby na innych poziomach

"U nas każdy ci pomoże i wszystkie kobiety będą twoje" - brzmi jedno z haseł zachęcających do rejestracji w serwisie Hanter.pl, będącym bratem projektu Papilot.pl z rodziny g7media.

"Zakupy to kara za grzechy przodków", "Czemu pupa wygrywa z twarzą?" "Czy sztuczny biust jest fajny" - takimi tytułami na pierwszej stronie kusi nowy serwis z portfela g7media -http://Hanter.pl . Jak nietrudno się domyślić - adresowany jest do mężczyzn.

Na pewno męski target nie został dobrze wyeksploatowany, dlatego stworzenie Hantera wydało nam się naturalnym kierunkiem rozwoju - mówi Krzysztof Gagacki z g7media. Dajemy sobie pół roku na zdobycie jednej z czołowych pozycji wśród największych serwisów dla mężczyzn.

Tematykę serwisu najprościej poznać wg kategorii (pisownia oryginalna): moto, laski i seks, pieniądze, porady, sport, gadżety, styl, narko i alko, internet, zdrowie, głupoty i ogólne. Twórcy serwisu podkreślają jednak, że serwis nie będzie opierał się na tabloidowych treściach i że ma wyższe aspiracje, a wyróżnikiem jego ma być dobra jakość tekstów i autentyczny styl. Warstwa merytoryczna była zawsze dla nas podstawą, tym zdobywamy użytkowników, na pewno nie pójdziemy utartymi kanonami i nie będziemy serwować taniej pornografii na zachętę. Dostrzegamy męskie potrzeby konsumpcji na innych poziomach. Chcemy by Hanter był wiarygodnym kanałem komunikacji dla reklamodawców - deklaruje Krzysztof Gagacki.

Hanter.pl - dostrzegamy męskie potrzeby na innych poziomach

Hanter.pl

Dla użytkowników przygotowano wiele narzędzi społecznościowych ułatwiających interakcję. Jest możliwość tworzenia dyskusyjnych klubów (np. biznes, gry, giełda, seks, szybka kasa), a także przesyłania fotek i dodawania do nich własnych opisów w dziale "strzał dnia" (coś na kształt demotywatorów). Dostępne są też sondy-pojedynki, gdzie głosować można na jedną z alternatywnych propozycji oraz opcja wrzucania ciekawych linków ("wyskok dnia") i standardowego komentowania artykułów. "Porada mistrzów" to z kolei miejsce uzyskiwania odpowiedzi na każde pytanie, niebawem - jak zapewniają twórcy - "hanterzy" będą mogli dodawać i publikować własne teksty.

Co ciekawe nad jakością Hantera czuwać ma (wpradzie tymczasowo) kobieta - Agata Stefanowicz, redaktor naczelna serwisu Papilot.pl, która w przyszłości obejmie w g7media stanowisko kierownika serwisów kontentowych.

Tylu zwolenników ile przeciwników ma idea segmentacji serwisów na kobiece (uroda, dieta, moda, ew. dzieci i kuchnia) i męskie (szybkie samochody i piękne kobiety). Spółka g7media po udanym starcie projektu adresowanego wybitnie do płci pięknej - Papilot.pl teraz próbuje swych sił w segmencie męskim. Konkurencja jest spora - szczególnie ze strony oferty portali, a także serwisów motoryzacyjnych i erotycznych.

Hanter.pl to nie jedyny nowy projekt g7media. Jak zapowiadają przedstawiciele Spółki, do końca roku uruchomione zostaną kolejne 3 projekty, najbliższe dwie premiery spodziewane są na początku listopada.