Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Halo, rusza CRM

Telekomunikacja zakończyła pierwszy etap wdrażania systemu zarządzania relacji z klientami (CRM). Abonenci z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, mogą dzięki bezpłatnej Błękitnej Linii TP załatwić sprawy związane z korzystaniem z usług operatora.

Jak deklaruje firma, pod numerem 9393 będą czekać konsultanci dostępni przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu To początek wdrażania Błękitnej Linii TP w całym kraju. Operator zapowiada, że od listopada będą z niej korzystać wszyscy abonenci.

Dzwoniąc pod numer 9393 będzie można m.in.: sprawdzić wysokość rachunku, zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy, czy złożyć reklamację.

Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej trwa od października ubiegłego roku. Pilotażowe uruchomienie nastąpiło w Poznaniu. Projekt pochłonął do tej pory 200 mln złotych. Przy realizacji projektu biorą udział m.in. IBM, Hewlett-Packard, NextriaOne oraz Dell.