HYPERmedia dla nowej marki Procter & Gamble
- internetSTANDARD,
- 15.06.2007, godz. 09:59
Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała internetową komunikację marketingową tamponów Naturella, nowego produktu Procter&Gamble.
Bezpośrednim odniesieniem do strategii komunikacji produktu jest fotokonkurs "Moja chwila blisko natury". O zwycięstwie zdjęć nadesłanych przez uczestniczki konkursu decydują głosy internautów.
- Opracowana wspólnie z Procter&Gamble taktyka reklamowania nowych tamponów Naturella okazała się strzałem w dziesiątkę. Fotokonkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentek. Na zwycięskie zdjęcie w tym tygodniu oddano ponad 5 tys. głosów. W sumie mamy 10 tys. fotografii zgłoszonych do onlinowej rywalizacji o nagrody - mówi Jadwiga Gulińska, account manager odpowiedzialny za projekt po stronie HYPERmedia.
Agencja zaprojektowała również internetowe kreacje reklamowe.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Spółka odpowiedzialna jest za obecność marketingową w mediach cyfrowych takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pampers, Lenor, Head&Shoulders i Wella.