Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Gwiazdy mówią: nie!

Dziś rusza wielka kampania informacyjna koncernów muzycznych i ich podopiecznych, mająca na celu walkę z internetowymi serwisami wymiany plików muzycznych. W batalię zaangażowali się m.in.: Madonna, Sting oraz Britney Spears.

W czwartek koalicja utworzona z artystów i stowarzyszenia przemysłu fonograficznego RIAA zainaugurowała kosztującą wiele milionów dolarów kampanię informacyjną. Na plakatach oraz w radiowych i telewizyjnych spotach, gwiazdy muzyczne przekonują Amerykanów, że nie powinni korzystać z systemów p2p, a samą wymianę plików muzycznych w sieci określają jednoznacznie jako kradzież.

W jednym ze spotów, pop-gwiazdka Britney Spears pyta wprost: "Czy ukradłbyś płytę ze sklepu muzycznego? To tak samo jak zalogować się w serwisie p2p i ukraść naszą muzykę".

Zdaniem szefów koncernów muzycznych zaangażowanych w program, kampania ma na celu uświadomienie internautom, że kopiowanie plików muzycznych jest nielegalne i godzi w interesy artystów oraz całego przemysłu muzycznego. Twierdzą oni, że notowany w ostatnich latach spadek sprzedaży płyt CD jest konsekwencją popularności serwisów P2P.