Grupa MediaNews stawia na targetowanie behawioralne

Dotarcie z właściwą reklamą na podstawie zachowań internautów planuje wydawca MediaNews w swoich 74 lokalnych i regionalnych serwisach.

Grupa MediaNews Group Interactive (MNGi) jest siódmym największym amerykańskim wydawcą dzienników, które mają swoje internetowe odpowiedniki. Internetowa gałąź wydawnictwa może się pochwalić 80 mln odsłon miesięcznie.

MNGi planuje zaimplementować system Tacoda, co ma potrwać około 4 do 6 tygodni. System ma opierać się - przynajmniej jak na razie - na obserwacji prostych zachowań internautów. Tacoda skoncentruje się więc na śledzeniu zachowań potencjalnych nabywców aut, nieruchomości czy osób poszukujących pracy.

MNGi planuje dodatkowo wprowadzić rejestrację na swoich serwisach, co pomoże zebrać dodatkowe dane o odwiedzających je internautach.

O docieraniu z marketingowym przekazem do określonej grupy internautów można przeczytać więcej w artykule "Wszechwiedząca reklama".