Grupa ADV uruchamia projekt dzięki dotacji PARP

Iweii.com - spółka zależna Grupy ADV - działająca w obszarze outsourcingu sprzedaży finalizuje prace nad nowatorską platformą marketingu afiliacyjnego 2.0.

Spółka Iweii.com otrzymała na realizację projektu dotację od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka) w wysokości 850 tys. zł. Iweii.com rejestruje już poprzez serwis internetowy zgłoszenia reklamodawców oraz wydawców zainteresowanych społecznościową platformą partnerską.

"Prace nad platformą marketingu afiliacyjnego 2.0 trwały ponad 2 lata i utrzymane były w ścisłej tajemnicy ze względu na jej innowacyjność i rynkową konkurencyjność" - podało ADV w komunikacie.

Platforma dostępna będzie na rynku polskim i irlandzkim. Partnerski system w wersji beta zostanie uruchomiony w ciągu najbliższych tygodni. oraz Iweii.com nie ujawniają jeszcze pod jaką nazwą platforma będzie funkcjonować. Obecnie określana jest mianem "afiliacji 2.0".

Prezesem Zarządu jest Sławomir Kornicki, który posiada długoletnią praktykę w obszarze planowania i zakupu mediów - pracował w Euro RSCG, był dyrektorem zarządzającym w Media Contacts, aktualnie jest również związany z Codemedia (Grupa ADV SA).

Projektem kieruje Marcin Dyczak z wieloletnim doświadczeniem w projektach typu start-up, w szczególności w branży finansowej. Był członkiem zespołu wprowadzającego bankowość detaliczną Banku Handlowego, współtworzył Inteligo, później Alfa Bank na Ukrainie i ostatnio pośrednika kredytowego Invigo.

"Zamierzamy skoncentrować się na średnich i małych wydawcach serwisów internetowych, dysponujących od 50 do 200 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca, którzy ze względu na liczbę odwiedzających internautów cieszą się mniejszym zainteresowaniem reklamodawców. Stanowią w związku z tym grupę, która chętnie włącza się w programy partnerskie umożliwiające im wygenerowanie większych zysków z działalności."- powiedział Sławomir Kornicki, prezes zarządu Iweii.com.

"Prowadzimy negocjacje z potencjalnymi partnerami, których produkty i usługi będą włączone do systemu. Stworzona przez nas platforma pozwoli reklamodawcom zwiększyć sprzedaż m.in. poprzez wykorzystanie w większym stopniu narzędzi direct response." - dodał Marcin Dyczak - kierownik projektu.

Iweii.com jest jedną z ośmiu spółek wchodzących w skład Grupy ADV (wcześniej Adv.pl S.A.) realizującej projekty z zakresu marketingu, mediów interaktywnych oraz outsourcingu sprzedaży. Grupa od października 2007 roku notowana jest na rynku NewConnect oraz planuje przeniesienie akcji na rynek główny GPW.