Grono.net z nową lokalną strategią

Od kiedy zajmujecie się przebudową Grona? Jak długo trwało tworzenie strategii?

Do czerwca trwało ustalanie głównych celów, od czerwca rozpoczęliśmy przygotowywanie zmian. Nie można powiedzieć, że tworzenie strategii się zakończyło, będzie ona powstawała na bieżąco. Serwis będzie rozwijał się bardzo dynamicznie.

Co należy zmienić, by Grono wróciło do dawnej świetności?

Jesteśmy właśnie na etapie analizowania zachowań w serwisie. Chcemy postawić przede wszystkim na dialog i spełnianie oczekiwań użytkowników. Już zaplanowanych jest dużo nowych rozwiązań. Trendy globalne wskazują wzrost atrakcyjności lokalnych rozwiązań dla użytkowników ze względu na większą elastyczność rozwiązań komercyjnych, które w przypadku serwisów o charakterze międzynarodowym muszą być wypadkową oczekiwań z wielu rynków. Mamy jasno określoną grupę docelową. Stanowi ją młodzież wielkomiejska w wieku 15-26 lat. Wykształcona, z ambicjami, otwarta i pragnąca dzielić się swoimi pasjami z innymi użytkownikami. Chcemy aby grono w dalszym ciągu rozwijało pierwotny pomysł małych gron, które zorientowane są na budowanie i utrzymywanie relacji oraz na wymianę opinii. Przez ostatnich kilka miesięcy z powodzeniem testowaliśmy zakupy grupowe. Przykładamy dużą rolę do komunikacji z użytkownikiem i jesteśmy na etapie weryfikacji ich oczekiwań. Chcemy także wykorzystać potencjał telefonów komórkowych. Jesteśmy w trakcie podpisywania umów z producentami technologii mobilnych, które obecnie nie są jeszcze dostępne w naszym kraju

Co to jest Social Engine?

Spółka dedykowana do obsługi grona od strony reklamowej, tworzenia aplikacji etc.

Czy widać już pierwsze efekty wdrożenia nowej strategi? Podobno Grono.net jest już, pierwszy raz od 4 lat, rentowne?

O aspektach ekonomicznych serwisu będziemy mogli mówić po wdrożeniu założonej i zaakceptowanej przez WZA strategii. Na obecnym etapie testujemy nowe rozwiązania i już niebawem użytkownicy będą cieszyć się nową funkcjonalnością Grona.