Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Google traci w Chinach

W Chinach ubywa użytkowników wyszukiwarki Google, wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez China Network Information Centre (CNNIC).

62,1% użytkowników internetu w ChRL korzysta z wyszukiwarki Baidu, rok temu było to 52%. Baidu jest również najlepiej rozpoznawaną w Chinach marką wśród wyszukiwarek. 86,5% badanych zadeklarowało, że się z nią identyfikuje, z Google utożsamia się 64% badanych.

Popularność Google spadła do 25,3%, w stosunku do 33%, które amerykańska wyszukiwarka uzyskała w ubiegłorocznej edycji badania. Autorzy raportu piszą, że Google straciło użytkowników na rzecz Baidu.

CNNIC to organizacja zajmują się monitoringiem internetu w Chinach. Badanie zostało przeprowadzone przy użyciu 4,5 tys. ankiet. Według CNNIC margines błędu wynosi 5%. Organizacja jest oficjalnym ośrodkiem badawczym chińskiej partii. Publikowane wyniki uznawane są przez analityków za wiarygodne.