Google oferuje nowe możliwości wyszukiwania

Wyszukiwarka Google została właśnie wyposażona w nowe narzędzie bazujące na znanym już Google Trends. Nazywa się ono Google Insights for Search.

Nowe narzędzie pozwoli użytkownikom wyszukiwarki na wpisanie dowolnego terminu i sprawdzenie jego popularności na całym świecie. Dodatkowo możemy również zdefiniować interesujący nas przedział czasowy.

Na przykład wpisanie słowa "football" pokazuje, że jest ono najczęściej wyszukiwane w... Etiopii oraz Kamerunie. Dopiero na trzecim miejscu znajduje się ojczyzna piłki nożnej, Wielka Brytania. Dosyć ciekawe wyniki otrzymamy również po wpisaniu frazy "Olympic Games".

Narzędzie wyposażone jest również w specjalną mapę na której zaobserwować możemy częstotliwość wyszukiwania danego słowa na całym świecie. Dodatkowo, Google Insight for Search, oferuje również ranking wyrazów podobnych. I tak dla słowa "football" najpopularniejsze okazuje się pokrewne "football manager".

Nowe narzędzie Google posiada również mnóstwo możliwości segregowania i porządkowania wyników. Można z niego skorzystać na oficjalnej stronie Google.