GoldenLine.pl - naturalny element życia zawodowego

Po co warto u Was być...

- GoldenLine.pl zdefiniowaliśmy jako kontakty - praca - biznes.

Kontakty: Obecnie użytkownicy GoldenLine mają możliwość szybkiego kontaktu poprzez grupy dyskusyjne, do których należą, lub bezpośredni kontakt z inną osobą poprzez pocztę w serwisie. Kontakt z innymi użytkownikami z reguły zaspokaja potrzebę wymiany doświadczeń w temacie, w którym potrzebujemy opinii, konsultacji lub doświadczeń innych osób. Ta metoda zdobywania wiedzy doskonale się sprawdza, o czym może świadczyć fakt, że dziennie w GoldenLine.pl jest zamieszczanych kilkadziesiąt tysięcy postów na grupach dyskusyjnych oraz wiadomości wysyłanych pomiędzy użytkownikami.

Mamy dobre sygnały na ten temat od użytkowników. Oczywiście takie głosy cytuję z przyjemnością: "Ten portal znacząco różni się od potocznych gron i jemu podobnych. To mnie cieszy, bo masowa sieczka internetowa już mocno mnie męczyła. Z chęcią więc tutaj zaglądam, tym bardziej że w obrębie tego miejsca bardzo personalnie mam dostęp do ważnych dla mnie informacji".

Praca: GoldenLine.pl stało się miejscem, które odpowiada na aktualne zapotrzebowania rynku pracy. Rynek pracy bardzo się zmienił w ciągu ostatnich 2 - 3 lat. Dużo ofert pracy od head hunterów kierujemy bezpośrednio do osób, które posiadają swój profil zawodowy w GoldenLine.pl.

Duża część projektów rekrutacyjnych prowadzonych przez konsultantów ds. rekrutacji nie dotyczy już tylko stanowisk menedżerskich, ale również specjalistycznych. W GoldenLine.pl profile są jawne (chyba że użytkownik życzy sobie, aby profil nie był dostępny dla każdego), osoby prowadzące projekt rekrutacyjny są w stanie łatwo odszukać specjalistów danej branży.

Inną formułą jest baza ofert pracy, które po zalogowaniu użytkownika są dopasowane pod kątem regionu, który dana osoba zamieszkuje, oraz branży, w której pracuje. Przykładowy komentarz użytkownika: "Serwis GL uważam za bardzo pomocne narzędzie rozwoju kariery, w tym wyszukiwania partnerów biznesowych. Jestem w GL od niespełna dwóch miesięcy, a już miałem okazję, tylko i wyłącznie dzięki obecności w serwisie, odbyć kilka rozmów, które zaowocowały możliwościami realizacji ciekawych projektów z zakresu mojej specjalizacji".

Biznes: Nie mierzymy niestety nawiązanych kontaktów biznesowych, ponieważ jest to nie do opanowania, ale promowanie swojej działalności w GoldenLine.pl umożliwia kontakty z potencjalnymi kontrahentami. Przykładowy komentarz użytkownika: "GL to także doskonały sposób na nawiązanie kontaktów. Bardzo dobry pomysł dla tych, którzy szukają, i dla tych, którzy chcą być znalezieni".

Czy pod Waszymi drzwiami stoi kolejka reklamodawców?

- Kolejka się nie ustawia pod naszymi drzwiami, ponieważ formy reklamy, na których nam zależy, aby pojawiały się w GoldenLine.pl, nie są zbyt popularne (jeszcze) wśród naszych klientów. Stawiamy przede wszystkim na skuteczność oraz efektywność kampanii, a według naszych doświadczeń najpopularniejsze formy typu billboard czy top layer z bannerem nie dość, że przynoszą słaby efekt dla klientów, to ich inwazyjny charakter wpływa ujemnie na komfort korzystania z serwisu. Stawiamy sobie cel długoterminowy, polegający między innymi na budowaniu relacji między klientem a odbiorcą reklamy, tworzeniu wizerunku, więzi z produktem lub usługą. Nowoczesne podejście do realizacji kampanii w Internecie święci triumfy za oceanem, więc prędzej czy później stanie się standardem u nas.

Szanujemy naszych użytkowników i chcemy, aby czuli się dobrze w GoldenLine.pl. Mogę zapewnić, że raczej nie zobaczą w trakcie wizyt w serwisie wyskakujących okienek, uciekających krzyżyków:-) itp...

Kiedy przychodzą, jakie mają możliwości?

- Każda kampania przygotowywana w GoldenLine.pl jest realizowana na podstawie potrzeb klienta. Nie mamy gotowych rozwiązań, staramy się je kreować po analizie potrzeb naszych klientów bądź partnerów biznesowych.

Jaka marka powinna chcieć się reklamować na Waszym portalu? Jedna idealna.

- Marka każdego marketing managera/brand managera, którego celem jest grupa ludzi niespotykana w innym miejscu w polskim Internecie.

Co Pan myśli o wychodzeniu z online. Jakie wydarzenia offline już były, a jakie będą?

- Jako osoby zarządzające serwisem, staramy się nie brać czynnego udziału w organizacji eventów, zresztą nie musimy. Imprezy się odbywają, powiedzmy, całkiem regularnie, ale jak przystało na portal społecznościowy, organizują je użytkownicy, a nie my. Wspomnę o spotkaniach ludzi z grupy "Marketing", organizowanych w tym roku już kilkakrotnie, o spotkaniach użytkowników z różnych miast, Pierwszych Regatach GoldenLine.pl, które odbyły się w Sławnie czy też regularnych spotkaniach grupy "Motocykle“, w których sam często biorę udział. Takich spotkań jest bardzo dużo, nie sposób ich wszystkich wymienić, ale na pewno GoldenLine.pl to społeczność naszych użytkowników i tak pozostanie. •

Dziękuję za rozmowę.