Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Goldbach Interactive - szwajcarska agencja marketingu cyfrowego - otwiera oddział w Polsce

Prezesem zarządu polskiego oddziału Goldbach Interactive został Krzysztof Bińkowski, dotychczas członek zarządu ARBOmedia Polska.

"Mamy dużą szansę, by stać się jednym z liderów na rynku w ciągu najbliższych 2-3 lat" - przekonuje Jak podaje Press, trzon spółki mają stanowić m.in. Agata Krynicka (dotychczas head of business development w agencji AdAhead), Erwin Wilczyński (szef Tribe Guru, spółki marketingu społecznościowego) i Tomasz Więckowski (dotychczas dyrektor zarządzający Logicsearch Polska).

Biuro w Warszawie to czwarty europejski oddział Goldbach Interactive. Od 2008 roku firma jest obecna na polskim rynku jako właściciel ARBOmedia AG, a tym samym działającej w Polsce sieci ARBOinteractive. Wraz z wejściem na polski rynek, Goldbach Interactive przejmuje kontrolę nad spółką ARBOVISION Warszawa oraz agencją social media - TRIBE GURU. W najbliższym czasie spółka planuje włączenie do swoich struktur ADKING i LOGICSEARCH. Do 2012 roku Goldbach Interactive będzie działać na polskim rynku z zespołem blisko 50-osobowym.

"Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla Grupy, a usługi Goldbach Interactive, obejmujące kreację, technologię i media, mają wielki potencjał wśród polskich marketerów. Na wymagającym i dynamicznym rynku oczekują od agencji digital marketing pełnej odpowiedzialności za efekty kampanii swoich klientów" - mówi Bramwell Kaltenrieder, członek zarządu Goldbach Group, odpowiedzialny za rozwój Goldbach Interactive.

Goldbach Interactive specjalizuje się w rozwijaniu oraz prowadzeniu kampanii efektywnościowych i oferowaniu kompleksowych rozwiązań, w tym opracowania strategii, kreacji z produkcją, budowania portali i e-sklepów, social, mobile, a także rozwiązania performance marketingu i SEM/SEO - można przeczytać w oficjalnym komunikacie.

Goldbach Interactive należy do szwajcarskiego koncernu Goldbach Media Group, dużej grupy mediowej, w skład której wchodzą m.in. stacje telewizyjne Vox, Sat 1, ProSiebien i RTL.