Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Globalnie 60 mld USD na online w 2010 r.

Globalna wartość rynku reklamy online osiągnie w 2010 r. 60 mld USD. W 2006 r. było to 30 mld USD, szacuje Jefferies & Co. Wydatki na online w stosunku do roku 2005 były wyższe o 34%.

Bardzo silny udział w rynku ma reklama w wyszukiwarkach. W 2006 r. wydano na nią według Jefferies 14 mld USD, co stanowiło 46% wydatków na reklamę internetową.

Reklama w wyszukiwarkach będzie stanowić w następnych latach ok. 40% wydatków na internet, reklama graficzna - 21%, ogłoszenia drobne - 20%, generacja lead'ów - 7%, reklama typu rich media 6%, sponsoring - 4%, mailing - 2%.

Jefferies skorygował swoje prognozy, firma twierdziła wcześniej, że wartość rynku w 2010 r. wyniesie 54 mld USD, a wydatki w 2006 r. sięgną 26 mld USD.