Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Globalne serwisy społecznościowe

MySpace z ponad 100 mln liczbą użytkowników jest zdecydowanie {{a:HTTP://www.internetstandard.pl/news/95526.html}}największym{{/a}} serwisem społecznościowym na świecie, wynika z badań comScore. Drugi w rankingu Facebook ma ponad dwa razy mniej użytkowników, lecz {{a:HTTP://www.internetstandard.pl/news/118855.html}}popularność{{/a}} tego serwisu w ciągu ostatniego roku wzrosła o 270%.

ComScore w swoim badaniu uwzględniło jedynie te serwisy, które mają minimum 10 mln użytkowników na całym świecie, odnotowały przynajmniej 50 % wzrost w ciągu ostatniego roku oraz mają istotne znaczenie w regionie Ameryki Północnej. Według comScore kolejne edycje badania będą uwzględniać czynnik popularności w innych regionach świata.

Średnia liczba użytkowników MySpace w czerwcu b.r. wyniosła 114 mln czyli 72% więcej niż rok wcześniej. Facebook zanotował 270% wzrost w porównaniu z czerwcem 2006 r. i obecnie liczba odwiedzających wynosi 52 mln. Znaczne wzrosty zanotowały także Bebo.com (172%), który ostatnio ruszył z polską wersją, oraz ostatni w rankingu Tagged.com (rekordowe 774%).

Globalne serwisy społecznościowe

Popularność danego serwisu kształtuje się inaczej w rożnych regionach świata. MySpace i Facebook mają silną pozycję w Ameryce Północnej, Bebo w Europie (63% użytkowników pochodzi z tego kontynentu), a Orkut w Ameryce Łacińskiej oraz w Azji i Oceanii (49% i 43%). Użytkownicy czwartego w zestawieniu Friendstara to głównie mieszkańcy Azji i Oceanii (89%). Pozostałe dwa serwisy- Hi5 oraz Tagged.com nie zanotowały większej popularności w określonym regionie.

Źródło: comScore