Gemius: raport podsumowujący 2006 r.
- Piotr Zalewski,
- 06.03.2007, godz. 16:53
Gemius opublikował raport podsumowujący poprzedni rok na polskim rynku internetowym. Raport jest oparty o wcześniejsze badania firmy Gemius, które były publikowane na przestrzeni całego roku.
Raport "Internet 2006" składa się z siedmiu działów: Internauci, Marketing, E-commerce, Reklama, Media, Web 2.0 oraz Komunikacja.
Raport to tak naprawdę skompletowane wcześniejsze opracowania firmy Gemius, które w większości były publikowane na łamach Internet Standard, m.in. :
* "Zainteresowania polskich internautów"
* "Marketing interaktywny - 2006"
* "Postawy internautów wobec reklam internetowych"
* "E-Commerce w Polsce 2006 r."
* "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wsród internautów".
* wyniki badania Megapanel PBI/Gemius
Raport w formacie PDF można pobrać tutaj.