Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Gazeta.pl podpisała umowę z Winamp

Portal Gazeta.pl podpisał umowę z Winamp na wyłączną sprzedaż reklam na terenie Polski. Winamp jest jednym z najpopularniejszych odtwarzaczy muzycznych, należy do firmy AOL.

Z informacji podanych przez AOL wynika, że z Winampa korzysta w Polsce ok 3 mln użytkowników.

- Rozpoczęcie współpracy z Winamp otwiera zupełnie nowe możliwości dla naszego portalu. Poza rozszerzeniem oferty reklamowej, powiększymy nasza ofertę o nową, atrakcyjną grupę odbiorców. Winamp ma w Polsce grupę wiernych i lojalnych użytkowników. Jest to marka głęboko zakorzeniona z segmencie muzycznym i szeroko znana polskim internautom - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.

-Emisję reklam w Winampie rozpoczęliśmy w 2006 roku- mówi specjalnie dla Internet Standard Sam Weber, business manager Winamp. Kiedy polskie reklamy pojawią się w odtwarzaczu? -Jak wiadomo dopiero co podpisaliśmy umowę z Gazeta.pl. Mamy nadzieję, że polskie reklamy pojawią się w II kwartale tego roku- tłumaczy Weber.

Jak podaje Gazeta.pl z odtwarzacza Winamp korzystają głównie "mężczyźni, otwarci na nowinki z zakresu technologii, o dość znacznych dochodach".

Reklama graficzna w Winampie jest wyświetlana w module Media Library, m.in. w sekcjach Now Playing i ShoutCast directory. Dostępne formy reklamowe to skyscraper, śródtekst oraz billboard.

Gazeta.pl sprzedaje reklamę w Winampie w pakietach: reklama emitowana jest zarówno w odtwarzaczu, jak i w wybranych serwisach portalu Gazeta.pl.

Aktualizacja: 06 lutego 2007 13:20

Dodaliśmy informacje na temat formatów reklamowych wyświetlanych w Winampie oraz wypowiedź Sama Webera, business managera Winampa.