Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Gazeta.pl odświeża wizerunek

Gazeta.pl przedstawiła nową identyfikację wizualną, która ma na celu odświeżenie wizerunku portalu. Więcej miejsca mają stanowić treści związane ze stylem życia. Pion Internet Agory podkreśla, że działania spółki w internecie to nie tylko portal Gazeta.pl, ale także oddzielne brandy jak GazetaWyborcza.pl czy Dwukropek.pl.

- Cały proces powinien się zakończyć do końca stycznia 2007 - wyjaśnia dyrektor Pionu Internet Agory Tomasz Józefacki.

- Unowocześnione logo jest wyrazem zmieniającej się tożsamości Gazety.pl, która ma być portalem uniwersalnym, skierowanym do osób otwartych i pozytywnie nastawionych do życia. Nowe logo posiada zmieniający się w zależności od serwisu kolor ikony, który będzie żył razem z portalem - tłumaczy Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl.

Gazeta.pl odświeża wizerunek

Nowe logo Gazeta.pl

W portalu pojawiły się eksluzywne materiały wideo z koncertu MTV Unplugged, na którym wystąpiła Kayah. - Chcemy mieć więcej treści lifestajlowych - mówi Dominik Kaznowski, który opowiadał także o popularności serwisu Deser, zawierającego plotki i ciekawostki. Pion Internet Agory rozważa wydzielenie go, tak aby stał się oddzielnym brandem. Tak stało się m.in. z serwisami GazetaPraca.pl czy GazetaDom.pl. Ostatnio dołączył do nich serwis sportowy Z Czuba, który został przemianowany na ZCzuba.pl.

Portal nie chce być kojarzony tylko z poważnym medium, jakim jest Gazeta Wyborcza. Dlatego również w serwisie Wiadomości pojawia się więcej "luźnych" treści. Przybywa też autorskich materiałów wideo. - Ostatnio nasze materiały wideo były emitowane w TVN24, między innymi w Kropce nad i. To prawdopodobnie pierwszy raz w historii polskiego internetu - cieszy się Kaznowski. - Pracujemy również nad tłumaczeniami materiałów wideo z Reutersa - dodaje.

Gazeta.pl jednak nadal nie odświeżyła swojego serwisu pocztowego, jednego z najsłabszych wśród polskich portali. Miała też ostatnio problemy z odparciem ataku typu DDoS.