Gazeta.pl odświeża wizerunek
-
- Piotr Zalewski,
- 05.12.2006, godz. 14:18
Gazeta.pl przedstawiła nową identyfikację wizualną, która ma na celu odświeżenie wizerunku portalu. Więcej miejsca mają stanowić treści związane ze stylem życia. Pion Internet Agory podkreśla, że działania spółki w internecie to nie tylko portal Gazeta.pl, ale także oddzielne brandy jak GazetaWyborcza.pl czy Dwukropek.pl.
- Cały proces powinien się zakończyć do końca stycznia 2007 - wyjaśnia dyrektor Pionu Internet Agory Tomasz Józefacki.
- Unowocześnione logo jest wyrazem zmieniającej się tożsamości Gazety.pl, która ma być portalem uniwersalnym, skierowanym do osób otwartych i pozytywnie nastawionych do życia. Nowe logo posiada zmieniający się w zależności od serwisu kolor ikony, który będzie żył razem z portalem - tłumaczy Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl.

Nowe logo Gazeta.pl
Portal nie chce być kojarzony tylko z poważnym medium, jakim jest Gazeta Wyborcza. Dlatego również w serwisie Wiadomości pojawia się więcej "luźnych" treści. Przybywa też autorskich materiałów wideo. - Ostatnio nasze materiały wideo były emitowane w TVN24, między innymi w Kropce nad i. To prawdopodobnie pierwszy raz w historii polskiego internetu - cieszy się Kaznowski. - Pracujemy również nad tłumaczeniami materiałów wideo z Reutersa - dodaje.
Gazeta.pl jednak nadal nie odświeżyła swojego serwisu pocztowego, jednego z najsłabszych wśród polskich portali. Miała też ostatnio problemy z odparciem ataku typu DDoS.