G+J współpracuje z ARBOnetwork
-
- Artur Małek,
- 06.01.2009, godz. 10:24
Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece - Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl.
Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl.
Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon.