Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

FriscoBaby.pl na platformie eDziecko.pl

Serwis dla rodziców eDziecko.pl oraz sklep internetowy FriscoBaby.pl będą wspólnie świadczyć internautom usługi e-commerce. Od listopada użytkownicy eDziecko.pl poprzez zakładkę "zakupy" mogą automatycznie dokonywać zamówień w FriscoBaby.pl- specjalistycznym sklepie z produktami dla dzieci, należącym do supermarketu Frisco.pl.

FriscoBaby.pl jest częścią supermarketu Frisco.pl, który w zeszłym miesiącu wypadł najlepiej w naszym teście sklepów spożywczych online. Natomiast eDziecko.pl jest wortalem dla rodziców od Gazeta.pl.

Internauci korzystający ze sklepu mogą sami sprawdzać daty ważności produktów oraz takie informacje jak kaloryczność czy bezglutenowość. Ponadto wkrótce mają zostać uruchomione nowe funkcjonalności, jak wysyłanie z telefonu komórkowego przypomnienia o produktach, a także możliwość dodawania przez sms konkretnych produktów do koszyka.

FriscoBaby.pl na platformie eDziecko.pl

Zakładka zakupy w serwisie eDziecko.pl

- eDziecko.pl jest nie tylko bogatą bazą artykułów o tematyce poradnikowej, ale także agregatem ogromnej społeczności. Kolejnym krokiem jest stworzenie możliwości zamawiania obfitej gamy produktów, których potrzebują dla swoich rodzin- mówi Magdalena Wasilewska-Michalska, odpowiedzialna za rozwój serwisów kobiecych i parentingowych w Pionie Internet Agory.

- Projekt FriscoBaby-eDziecko, to dla Frisco.pl nie tylko dowód uznania ze strony jednego z największych polskich serwisów parentingowych, ale przede wszystkim możliwość wyznaczania nowych standardów e-commerce we współpracy z silnym partnerem- mówi Witold Ferenc, CEO Frisco.pl.

Według badań Megapanelu PBI/Gemius z sierpnia 2007 r. zasięg eDziecko.pl wyniósł 4,88%, a serwis odwiedziło ponad 675 tysięcy użytkowników.

http://edziecko.pl

http://friscobaby.pl