Forum IAB 2008

Hotel Marriot w dniach 6-7 listopada stanie się miejscem największej konferencji internetowej roku i gościć będzie ok. 600 uczestników oraz kilkudziesięciu prelegentów.

Organizowana w dniach 6-7 listopada przez IAB druga edycja konferencji to impreza w całości poświęcona interaktywnemu marketingowi.

Pierwszy dzień poświęcony będzie m. in. spojrzeniu na polski rynek interaktywny z perspektywy europejskiej. Prelegenci, profesjonaliści zajmujący się marketingiem i reklamą online, szukać będą odpowiedzi na pytanie: gdzie znajduje się Polska na interaktywnej e-mapie świata?

Głos zabiorą m. in. Rene Lamsfus (Nielsen Online, Wielka Brytania), który przedstawi zmianę w zachowaniu mediów interaktywnych, Alison Fennah (European Interactive Advertising Association), która spojrzy na marketing interaktywny z perspektywy europejskich grup mediowych, a także przedstawiciel Yahoo! Marvin Liao. Wystapienie Martina Radelfinger (AdLink/Goldbach Media, Szwajcaria i Austria) dotyczyć będzie kampanii reklamowych, David Eriksson (North Kingdom, Szwecja) zdradzi tajniki pracy najlepszych agencji interaktywnych, a Anthony James (OMG, Wielka Brytania) i Frank Wagner (Nugg.ad, Niemcy) nakreślą przyszłość marketingu afiliacyjnego oraz interaktywnego.

Pierwszy dzień konferencji urozmaici także panel dyskusyjny pt. "Czy stare media przetrwają?", w którym udział weźmie m.in. medioznawca prof. Wiesław Godzic.

Na drugi dzień konferencji złożą się dwie ścieżki tematyczne dla branży internetowej oraz marketerów (2 bloki: marketing interaktywny i case studies). Prelegentami będą przedstawiciele krajowej branży internetowej i interaktywnej skupieni w IAB Polska.

Tegoroczne Forum IAB uświetni wieczorna Gala Mixx (Klub Platinium, 6 listopada), podczas której rozdane zostaną nagrody konkursu kreatywnego MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych prowadzonych w internecie w 2008 roku. Nagrodzone zostaną: kreatywność, skuteczność oraz pomysłowość w wykorzystaniu internetu do działań marketingowych.

W tym roku po raz pierwszy zwycięzca "Best in Show" zostanie nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do "International Interactive Advertising Award 09" w Nowym Jorku oraz wyjazdem na MIXX Awards do USA zasponsorowanym przez IAB Polska.

Internet Standard jest branżowym patronem Forum IAB 2008.

Źródło: http://forumiab.pl