Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Forum IAB 2008

Hotel Marriot w dniach 6-7 listopada stanie się miejscem największej konferencji internetowej roku i gościć będzie ok. 600 uczestników oraz kilkudziesięciu prelegentów.

Organizowana w dniach 6-7 listopada przez IAB druga edycja konferencji to impreza w całości poświęcona interaktywnemu marketingowi.

Pierwszy dzień poświęcony będzie m. in. spojrzeniu na polski rynek interaktywny z perspektywy europejskiej. Prelegenci, profesjonaliści zajmujący się marketingiem i reklamą online, szukać będą odpowiedzi na pytanie: gdzie znajduje się Polska na interaktywnej e-mapie świata?

Głos zabiorą m. in. Rene Lamsfus (Nielsen Online, Wielka Brytania), który przedstawi zmianę w zachowaniu mediów interaktywnych, Alison Fennah (European Interactive Advertising Association), która spojrzy na marketing interaktywny z perspektywy europejskich grup mediowych, a także przedstawiciel Yahoo! Marvin Liao. Wystapienie Martina Radelfinger (AdLink/Goldbach Media, Szwajcaria i Austria) dotyczyć będzie kampanii reklamowych, David Eriksson (North Kingdom, Szwecja) zdradzi tajniki pracy najlepszych agencji interaktywnych, a Anthony James (OMG, Wielka Brytania) i Frank Wagner (Nugg.ad, Niemcy) nakreślą przyszłość marketingu afiliacyjnego oraz interaktywnego.

Pierwszy dzień konferencji urozmaici także panel dyskusyjny pt. "Czy stare media przetrwają?", w którym udział weźmie m.in. medioznawca prof. Wiesław Godzic.

Na drugi dzień konferencji złożą się dwie ścieżki tematyczne dla branży internetowej oraz marketerów (2 bloki: marketing interaktywny i case studies). Prelegentami będą przedstawiciele krajowej branży internetowej i interaktywnej skupieni w IAB Polska.

Tegoroczne Forum IAB uświetni wieczorna Gala Mixx (Klub Platinium, 6 listopada), podczas której rozdane zostaną nagrody konkursu kreatywnego MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych prowadzonych w internecie w 2008 roku. Nagrodzone zostaną: kreatywność, skuteczność oraz pomysłowość w wykorzystaniu internetu do działań marketingowych.

W tym roku po raz pierwszy zwycięzca "Best in Show" zostanie nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do "International Interactive Advertising Award 09" w Nowym Jorku oraz wyjazdem na MIXX Awards do USA zasponsorowanym przez IAB Polska.

Internet Standard jest branżowym patronem Forum IAB 2008.

Źródło: http://forumiab.pl