FilmWeb.pl w sieci IDMnet

FilmWeb.pl czyli serwis filmowy tworzony głównie rękoma użytkowników, nawiązał współpracę z internetową siecią reklamową IDMnet. Dotychczas serwis zrzeszony był w sieci Qnet. Po przejęciu tej sieci przez ARBOmedia można było oczekiwać, że nie wszystkie serwisy tam zrzeszone zdecydują się na umowy z ARBOmedia. Dołączenie FilmWeb do IDMnetu to pierwszy sygnał, że zasięgi największych sieci są wciąż niestabilne.

Od początku swej działalności FilmWeb oparł swoją strategię na budowaniu filmowej społeczności. Codziennie portal odwiedza prawie 65.000 miłośników filmu. Według danych Megapanel za czerwiec w całym miesiącu serwis odwiedziło ponad 740 tys. użytkowników (real users), generując ponad 18 milionów odsłon. Od miesięcy FilmWeb znajduje się w pierwszej 40 najpopularniejszych witryn w Polsce.

To dla nas bardzo znaczące wzmocnienie. Liczymy, że dzięki współpracy z FilmWEB.pl nasz udział w kategorii serwisów poświęconych rozrywce znacznie się powiększy i będziemy mogli przedstawiać naszym klientom jeszcze bogatszą ofertę - powiedział Adam Dyba, dyrektor generalny IDMnet.

Dzięki zaangażowaniu swoich użytkowników FilmWeb.pl zbudował największą polskojęzyczną bazę filmową, na którą składa się już prawie 180 tysięcy filmów i ponad 390 tysięcy profili osób ze świata filmu.

Ponad połowę użytkowników serwisu FilmWeb stanowią ludzie młodzi, miedzy 15 a 24 rokiem życia, czyli grupa bardzo atrakcyjna dla reklamodawców.