Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

FFCreation obsługuje markę PLAY w Second Life

Z początkiem kwietnia agencja FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał prawdopodobnie pierwszy w Polsce wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY.

Operator stał się właścicielem ekskluzywnego klubu nocnego z dancefloor'em, podaje FFCreation w komunikacie. Klub można zobaczyć w YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MlK2CCTNXo0)

FFC prowadzi działania mające na celu zakup powierzchni reklamowych na popularnych polskich stronach Second Life. Na chwilę obecną reklamy PLAY w formie billboardów zostały umieszczone w okolicach wirtualnej redakcji tygodnika Przekrój oraz w bezpośrednim sąsiedztwie klubu ALL STARS.

Kolejnym krokiem ma być pojawienie się zajmującej ok.65 000 m2 wyspy w regionie Whatever (kojarzony z reklamami operatora). Znajdą się na niej wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich wirtualne postacie.

Bezpośredni adres do klubu Play w Second Life (wymaga klienta Second Life): http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33

FFCreation rozpoczęła działania in-game advertising w zeszłym roku.

http://www.ffcreation.com/