FFCreation obsługuje markę PLAY w Second Life
-
- internetSTANDARD,
- 10.05.2007, godz. 10:09
Z początkiem kwietnia agencja FFCreation rozpoczęła kampanię reklamową z wykorzystaniem Second Life. Powstał prawdopodobnie pierwszy w Polsce wirtualny salon marki telekomunikacyjnej. FFC wprowadziła do Second Life PLAY.
Operator stał się właścicielem ekskluzywnego klubu nocnego z dancefloor'em, podaje FFCreation w komunikacie. Klub można zobaczyć w YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MlK2CCTNXo0)
FFC prowadzi działania mające na celu zakup powierzchni reklamowych na popularnych polskich stronach Second Life. Na chwilę obecną reklamy PLAY w formie billboardów zostały umieszczone w okolicach wirtualnej redakcji tygodnika Przekrój oraz w bezpośrednim sąsiedztwie klubu ALL STARS.
Kolejnym krokiem ma być pojawienie się zajmującej ok.65 000 m2 wyspy w regionie Whatever (kojarzony z reklamami operatora). Znajdą się na niej wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich wirtualne postacie.
Bezpośredni adres do klubu Play w Second Life (wymaga klienta Second Life): http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33
FFCreation rozpoczęła działania in-game advertising w zeszłym roku.
http://www.ffcreation.com/