Endomondo dołącza do oferty Business Ad Network
-
- dutracki_ban,
- 11.02.2013, godz. 23:49
Sieć reklamy internetowej premium - BAN - z początkiem 2013 roku rozszerza swoje portfolio o serwis Endomondo.com. Endomondo jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na komórki, która pozwala rywalizować ze znajomymi, rejestrować przebieg treningów, a także analizować osiągane wyniki.
W Polsce, w aplikacji Endomondo zarejestrowało się ponad 350 tys. amatorów biegania, spacerów, jazdy na rowerze i innych sportów, zaś liczba rejestrowanych treningów to około 15 000 dziennie, co czyni grono użytkowników Endomondo najaktywniejszą grupą wśród podobnych aplikacji. Sama strona internetowa Endomondo ma ponad 4 mln odsłon miesięcznie.
Liczba polskich użytkowników, którzy pobrali aplikację to około 0,5 miliona - dziennie dołącza do tego grona 1500 osób.
Endomondo w Business Ad Network
BAN będzie pierwszą siecią, która będzie wprowadzać Endomondo do swojej oferty na polskim rynku. Współpraca obejmuje zarówno stronę www, jak i samą aplikację. Włączenie Endomondo do oferty BAN ma miejsce we współpracy z wydawnictwem Motor-Presse Polska.
Więcej informacji: http://ban.pl/aktualnosci/endomondo;w;ofercie;business;ad;network,180,0,1246388.html