Edukować małych i średnich

Startuje program promujący użycie Internetu przez małe i średnie firmy.

Pod egidą Veracomp i niemieckiej firmy Openshop Software wystartuje w przyszłym tygodniu cykl seminariów szkoleniowych promujących wykorzystanie Internetu przez firmy z sektora MSP. Program, który dyrektor działu systemów sieciowych Veracomp Mariusz Kochański nazwał "długofalowym marketingiem", ma podnieść świadomość Internetu pośród drobnych przedsiębiorców. W efekcie ma to przynieść zamówienia na produkty firm organizujących program szkoleniowy.

Poza wymienioną dwójką uczestniczą w nim: e-direct Polska, ComArch Internet Ventures, Invar & Biuro System, eCard, aem i WebSkey. Ich profil pozwala zaoferować przedsiębiorcy kompleksowe rozwiązania e-biznesowe od projektów witryn, przez niezbędne oprogramowanie (także w systemie ASP), systemy CRM, transakcyjne i zabezpieczające, aż do marketingu sieciowego. Koszt kompleksowej obsługi w zależności od pakietu usług i systemu przyjętego przez nabywcę (model ASP lub "off-line") wyniesie od kilkuset aż do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zdaniem organizatorów programu w Polsce jest 150-200 tys. potencjalnych nabywców usług i produktów ich firm.