EarthLink najlepszy w Stanach

EarthLink został przez amerykańskich internautów oceniony najwyżej pod względem satysfakcji ze świadczonych usług dostępowych.

Według badania poziomu satysfakcji klientów dostawców usług internetowych przeprowadzonego przez agencję konsumencką JD Power and Associates. Pierwsze miejsce za swoje usługi dostępu dial-up zajął EarthLink. Firma z Atlanty, która obsługuje obecnie 4,9 mln użytkowników Internetu otrzymała wysokie noty za wiarygodność, ogólny sposób prowadzenia działalności i usługi pocztowe.

EarthLink znalazł się też, wraz z Roadrunner-em i BellSouth miejsce w pierwszej trójce dostawców szerokopasmowego dostępu do Internetu. JD Power odnotował, że o ile całkowity poziom satysfakcji z usług ISP wśród ich klientów wzrósł w porównaniu z ub. rokiem, to nastąpił spadek w przypadku oceny usług dostawców „szerokiego pasma”. JD Power uważa, że obserwowany wysoki wskaźnik zmiany usługodawcy (churn) wynika w przypadku szerokopasmowców więc nie tylko z ceny, ale i coraz częściej z poziomu obsługi klienta, wiarygodności i sposobu działalności.